Używamy ciasteczek do zarządzania sesjami, w celu wyświetlania stron internetowych w spersonalizowanych ustawieniach oraz dostosowanych reklam i innych treści odzwierciedlających Twoje konkretne potrzeby i zainteresowania.
Używamy ciasteczek do zarządzania sesjami, w celu wyświetlania stron internetowych w spersonalizowanych ustawieniach oraz dostosowanych reklam i innych treści odzwierciedlających Twoje konkretne potrzeby i zainteresowania.
Formularz jazdy testowej został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuję się z Tobą, aby ustalić szczegóły jazdy próbnej.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
ZAPROPONUJ TERMIN jest wymaganeZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane
IMIĘ jest wymaganeIMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymaganeNAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymaganeNUMER TELEFONU jest wymagane
ADRES E-MAIL jest wymaganeADRES E-MAIL jest wymagane
*To pole jest wymagane
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Mazdy, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Mazdę na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:
Dowiedz się więcej
Ukryj
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych 1. Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/); 2. Mazda Motor Poland (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) przy ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa („Mazda”).
Każdy z tych podmiotów jest odrębnym administratorem.
W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera i Mazda: 1. w celu organizacji lub przeprowadzenia jazdy próbnej; 2. w celach marketingowych, w szczególności w celu przeprowadzenia badania satysfakcji, marketingu bezpośredniego towarów i usług Mazda, a w przypadku, gdy administratorem jest Dealer, również marketingu bezpośredniego towarów i usług Dealera.
Jakie prawa Panu/Pani przysługują? W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych? Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do organizacji i przeprowadzenia jazdy próbnej.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna.
WYŚLIJ FORMULARZ
UMÓW SERWIS
Twój formularz został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuje się z Tobą aby ustalić szczegóły.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
RODZAJ USŁUGI jest wymagane
IMIĘ jest wymaganeIMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymaganeNAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymaganeNUMER TELEFONU jest wymagane
ADRES E-MAIL jest wymaganeADRES E-MAIL jest wymagane
To pole jest wymagane
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:
Dowiedz się więcej
Ukryj
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)
W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.
Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy
WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
WYŚLIJ ZAPYTANIE
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
Dziękujemy za wysłanie zapytania. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
Błąd przesyłania formularza
IMIĘ jest wymaganeIMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymaganeNAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymaganeNUMER TELEFONU jest wymagane
ADRES E-MAIL jest wymaganeADRES E-MAIL jest wymagane
TEMAT WIADOMOŚCI jest wymagane
*To pole jest wymagane
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego przeze mnie Dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam:
Dowiedz się więcej
Ukryj
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)
W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.
Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy
WYŚLIJ
Programy Lojalnościowe
Wszystko, co robimy – od samego początku powstawania każdego nowego modelu, aż po relacje z posiadaczami Mazdy w punktach obsługi i serwisach – robimy po to, by zapewnić pełną satysfakcję i zadowolenie oraz zyskać zaufanie naszych użytkowników. To dla nas najcenniejsze: dzięki zbudowanemu zaufaniu ktoś po latach ponownie wybierze Mazdę lub będzie skłonny ją polecić. Wiemy, że nic tak nie przekonuje do wyboru danego auta, jak osobiste doświadczenia albo rekomendacja osoby, której ufamy. Mając to na uwadze w kilku programach lojalnościowych Mazdy nagradzamy przywiązanie do marki oraz dzielenie się satysfakcją z innymi.
Akcja Odnowieniowa
Zależy nam by Twoja wspólna droga z Mazdą była jak najdłuższa i wypełniona dobrymi doświadczeniami. Dlatego też na nowy start, przy okazji zakupu swojej kolejnej Mazdy, możesz liczyć na dodatkowe atrakcyjne korzyści oraz warunki dostępne wyłącznie dla naszych lojalnych Klientów. Szczegółowe zasady i ograniczenia określa Regulamin Akcji Odnowieniowej.
Wszystkie modele Mazdy powstają zgodnie z filozofią Drive Together, która zakłada, że za kierownicą każdego z naszych modeli można doświadczyć wyjątkowego poczucia jedności kierowcy z samochodem. Uruchamiasz silnik, naciskasz pedał gazu i już wiesz, że z Twoją Mazdą łączy Cię intuicyjna więź, której rezultatem jest czysta przyjemność prowadzenia. Pozwól poczuć te emocje osobom, które jeszcze nie znają naszych samochodów i nie były w naszych salonach.